Onze vereniging

De vereniging

Onze vereniging verwelkomt graag nieuwe leden. Wij zijn een watersportvereniging waarbij aan het lidmaatschap een ligplaats verbonden is. Het lidmaatschap vinden wij belangrijk, met als doelstelling om samen de vereniging verder op- en uit te bouwen. Door zelfwerkzaamheid van de leden worden het terrein, de opstallen en de haven onderhouden. Er wordt dus verwacht dat je tijd besteedt aan de vereniging. Op deze wijze streven wij ernaar de contributie en het liggeld zo laag mogelijk te houden.

Naast de noodzakelijke werkzaamheden hechten wij veel waarde aan het sociale aspect van het verenigingsleven. Jaarlijks worden er voor en door de leden diverse activiteiten georganiseerd zoals bijvoorbeeld de openingstocht, de zomerbarbecue en de mosselavond.

De haven

In de haven zijn zo’n 130 ligplaatsen voor onze leden. De maximale afmetingen voor de schepen zijn: lengte 12,50 m, breedte 3,50 m. De maximale diepgang in de haven is 1,25 m. Alle ligplaatsen zijn duidelijk genummerd en beschikken over een elektra aansluiting van 220V (6 Ampère). Op elke steiger zijn meerdere waterpunten met slanghaspels aanwezig.

Op ons terrein zijn er op 2 punten toiletten. Douches treft u aan in het clubgebouw. Het haventerrein is afgesloten met hekken. Hiervoor ontvangt u als lid 2 Tags waarmee de hekken kunnen worden geopend. Tevens kunt u gebruik maken van de openbare Wifi in de haven.

Geïnteresseerd?

Wilt u zich aanmelden voor lidmaatschap? Dan kunt u gebruik maken van onderstaand formulier; Dit kunt u ingevuld, met toevoeging van een foto van uzelf en een foto van uw schip mailen naar ons secretariaat: secretariaat@wsvblijdorp.nl
In samenspraak met de havenmeester wordt er gekeken of er op dat moment voor uw schip een ligplaats beschikbaar is.

U kunt altijd met onze havenmeester een afspraak maken om eens te komen kijken. Bel: 06 - 41 665 771.