Wij heten u graag welkom in onze haven!

Bij aankomst kunt u afmeren aan de meldsteiger, waarna de havenmeester u een ligplaats aanwijst.

Faciliteiten

Elektra
Op de steigers staan stroomkasten met 220V stopcontacten (6 Amp). Kosten voor gebruik van elektra zijn € 2,00 per dag.

Water
Op de steigers staan op meerdere punten kranen om water te kunnen tappen. U kunt gebruik maken van een slanghaspel (verkrijgbaar op het havenkantoor) als u niet beschikt over een eigen slang.

Sanitair
In ons geheel gerenoveerde clubhuis treft u toiletten en douches aan voor dames en heren. Inworp voor de douche-automaat is € 0,50. Ook zijn daar de sanitaire voorzieningen voor minder validen.
Verderop op ons terrein zijn er nog toiletten voor dames en heren.

Huisvuil
De containers voor klein huishoudelijk afval bevinden zich naast het toegangshek.

Toegangshekken
Het haventerrein is rondom afgesloten met hekken. Voor het passantenhek krijgt u bij afrekening van het liggeld een elektronische sleutel, die u bij vertrek in de brievenbus in de hal van het clubgebouw kunt doen.

WIFI
Rondom het clubgebouw kunt u beschikken over gratis WIFI.
Kom ook gerust eens langs in ons gezellige clubgebouw!

AED
In de hal van het clubhuis hangt ook de AED koffer.

Vuilwaterpomp
Aan de walkant ter hoogte van het clubhuis staat de vuilwaterpomp. Gebruik hiervan kost
€ 2,00. Graag eerst overleggen met de havenmeester.

Speelplaats
Op de groenstrook aan de kant van het clubhuis is er een speelruimte voor de jongere kinderen
met een schommel en een wip. Uiteraard mogen de kinderen ook spelen op het gras.

Verlichting
’s Nachts is het haventerrein ruim verlicht met grote lichtmasten. Op de steigers is er verlichting op de elektra kasten.

Spelregels
We hanteren wel enkele spelregels op het haventerrein: zo is het verboden om te fietsen (met uitzondering van de havenmeester) en mogen honden alleen aangelijnd over het terrein lopen.
Het uitlaten van uw hond dient u buiten het terrein van de vereniging te doen.

Overige informatie
Wilt u nog verdere informatie? In ons havenkantoor kunt u vragen naar ons zomerboekje met allerlei nuttige informatie over onze haven en de omgeving. Ook kunt u hier terecht voor uitgaanstips en een plattegrond van Rotterdam. Tevens ligt hier de Havengids voor Zuid-Nederland, altijd handig voor verdere vaartochten.

Wit u even wat anders dan wandelen of varen? De haven beschikt over leenfietsen, informatie hierover kunt u bij de havenmeester krijgen.

Tarieven voor passanten

Van 1 april tot 1 november:

Havengeld                                 €  1,35   per meter per nacht
Dagtarief tot 17.00 uur            €  6,00

Gebruik elektra                          €  2,00   per dag
Drinkwater                                   gratis
WIFI                                              gratis
Gebruik vuilwaterpomp           €  2,00

De douches werken op een muntautomaat, inworp €  0,50

In de wintermaanden (periode 1 november tot 1 april) geldt:

Havengeld                                  € 1,00   per meter per nacht

Voor winterliggers zijn er ook maandtarieven:

Schepen tot 6 meter                                      €   75,00   per maand
Schepen van 6 meter tot 8 meter               €  100,00   per maand
Schepen van 8 meter tot 10 meter             €  125,00   per maand
Schepen van 10 meter tot 12 meter           €  150,00   per maand
Schepen groter dan 12 meter                      €  175,00   per maand

Donateurschap (verplicht)                            €   41,50   éénmalig

Elektra wordt berekend op basis van verbruik (meter)

Tarieven zijn inclusief gebruik water en huisvuil containers

Wij wensen u een aangenaam verblijf in onze haven!

Laatst bijgewerkt 22 mei 2023